JavananShenidamKe1294-00

موافقت دولت ايران با خوانندگان مقيم خارج 
جهت اجراي كنسرت در سالن 100‌ هزارنفره تهران

JavananShenidamKe1294-02

سرانجام بعد از 33‌ سال،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ‌با اجراي كنسرت خوانندگان نامدار مقيم خارج در تهران موافقت كرده است.
در اين موافقت نامه آمده كه گوگوش و داريوش در 4‌ شب پياپي، ابي و كامران وهومن در 4‌ شب،  معين و اميد در 4‌ شب،  بيژن مرتضوي و ليلافروهر در 4‌ شب،  اندي و شهره وآرش در4‌ شب مي‌توانند در سالن 100‌ هزار نفري آريامهر سابق به اجراي كنسرت بپردازند و بليط ها از 50‌ دلار تا 500‌ دلار فروخته شود و 30‌درصد آن به حساب دولت سرازير شود

وقتي خبر آمد
40‌ شبكه 24‌ ساعته ديگر در راه است.

JavananShenidamKe1294-03

شنيديم در يك گردهمائي بزرگ رسانه هاي گروهي، دوستان خبر دادند كه در طي 6‌ ماه آينده 40‌ شبكه 24‌ ساعته تلويزيوني ديگر در راه است.
بحق اگر از سه چهارشبكه تلويزيوني بگذريم،  بقيه 40‌ شبكه حاضر دردي را كه دوا  نكرده اند هيچ بلكه سبب گريز مردم از برنامه هاي ايراني شده اند، به همين جهت وقتي استاد فرهنگ فرهي، دكتر حسين حقيقي، هما احسان،  جيمي صدقي و هاله اين خبر را شنيدند جا خوردند خوب به چهره آنها نگاه كنيد تا مفهوم نگاه وعكس العمل شان را ببينيد

اميركو مبلمان اتاق خواب
 ليزتيلور را به ايران مي‌برد

JavananShenidamKe1294-05

…شـنـيــديم امـيـركـو،  كمپاني بين المللي حمل و نـقـل،  همين روزها مـبلـمــان اتـاق خـواب اليزابت تيلور را به ايران حمل مي‌كند.
گويا يكي از ثروتمندان داخل ايران،  اين مبلمان را براي نامزد خود،  5‌ ميليون دلار خريده و آنرا به قيمت بالايي بيمه كرده و  به اميركو سپرده كه آنرا هرچه زودتر به ايران انتقال دهد.
اميركو تا انبارهاي گمرك آنرا مي‌برد ولي در مورد تـرخـيـص مـسـئـوليتي نپذيرفته است.
ايـن ثروتمند ميانسال ازنوكيسه هاي بعد از انـقلاب است كه اين مـبلــغ بــرايـش انـدك مي‌آيد!

ديدار محسن نادري نژاد با هيلري كلينتون درباره پناهندگان ايراني در تركيه

JavananShenidamKe1294-06

…شنيديم محسن نادري نژاد چهره با سابقه تلويزيوني،  سرانجام بعد از دو سال تلاش،  با هيلري كلينتون وزير امور خارجه امريكا يك ديدار خصوصي داشت.
نادري نژاد در اين ديدار،  اوضاع پناهندگان ايراني  در تركيه را براي هيلري توضيح داد و هيلري كه تحت تاثير قرار گرفته بود،  گفت بزودي  براي ديدار با پناهندگان ايراني راهي تركيه ميشود و ترتيب پناهندگي همه آنها را به امريكا ميدهد و در ضمن نادري نژاد را بعنوان سفير صلح راهي كشورهاي اروپايي كرد تا با پناهندگان ايراني از نزديك حرف بزند و خواست هايشان را به اطلاع هيلري كلينتون برساند.