mix-1304-14

پرويز قاضي سعيد در كلوب روتاري

mix-1304-15

چهارشنبه گذشته پرويز قاضي سعيد نويسنده و روزنامه نگار و همكار عزيزمان،  در كلوب روتاري رنچوپارك درباره >جامعه بي خبر< سخنراني جالبي داشت كه بسيار مورد توجه قرار گرفت و سئوال و جواب هايي را برانگيخت. چرا كه محتواي سخنان او،  به مسائل روز سياسي و اجتماعي جامعه ايراني ارتباط مستقيم داشت

 

عليرضا نوري زاده در سوگ برادر

mix-1304-16

هفته قبل عليرضا نوري زاده، چهره سرشناس راديو تلويزيون و ژورناليست با سابقه، برادرش را از دست داد. با توجه به شناختي كه از نوري زاده عزيز داريم، خوب مي‌دانيم كه در چه اندوه بزرگي فرو رفته است.
سردبير و همكاران مجله جوانان اين مصيبت بزرگ را به نوري زاده عزيز و خانواده محترم اش صميمانه تسليت مي‌گويند

 

 

شاپور قريب
كارگردان نامدار سينما درگذشت

mix-1304-17

خبر از:  عليرضا نژاد دهقان
شاپور قريب كارگردان با سابقه سينما،  اين هفته در سن 80‌ سالگي درگذشت. شاپور قريب كه بعنوان نويسنده كتاب هاي:  عصر پائيزي،  گنبدmix-1304-18 حلبي، به شهرت رسيد. با توجه به توانايي در قصه نويسي و فيلمنامه، بعنوان كارگردان اولين فيلم خود دختر شاه پريان را ساخت ولي براي مدتي از سينما كناره گرفت تا با فيلم هاي پرفروش رقاصه  با فروزان و كاكو با ناصر ملك مطيعي، و بعد در سال 1350‌ با فيلم هاي بدنام و غريبه، و ممل امريكايي با گوگوش و بهروز وثوقي، خروس ‌با سعيد راد به فعاليت خود ادامه داد و آخرين فيلم قبل از انقلاب اش بت شكن بود، بعد از انقلاب هم فيلم هايي چون: سوگند، كفش جيرجيرك دار،و بازگشت قهرمان را ساخت.
هفته آينده گزارش مفصلي در اين باره خواهيم داشت…