javananMix1299-45

لوحه بهترين ميكاپ آرتيست عروس در سال 2012‌
 به يك بانوي هنرمند ايراني در شهر واشنگتن  تعلق گرفت

javananMix1299-38

 

رومينا رودباري ساكن شهر واشنگتن از موسسه
‌Wedding World Wide>‌< كه در 5‌كشور جهان ‌شعبه دارد بعنوان بهترين آرايشگر صورت عروس در سال 2011‌ با كسب لوحه افتخار به مقام اولjavananMix1299-39 دست يافت وهمچنين در بزرگترين موسسه زيبائي و آرايشي در كشور امريكا و كانادا  Wedding Wire>‌< بعنوان يكي از بهترين طراحان آرايش صورت و موي عروس در بين 240‌ هزار شركت كننده انتخاب شد و لوحه اي دريافت كرد.
او  در سن 17‌ سالگي گواهينامه خود را در رشته آرايش صورت و مو دريافت كرد. در سال 1995‌ به امريكا آمد و پس از دريافت ديپلم دبيرستان روزها در سالنهاي‌ زيبايي كار ميكرد و شبها درس ميخواند و به خاطر علاقه زيادي كه به رشته هاي هنر و طراحي داشت، در سال 1999‌ به معروفترين مدرسه هنر و طراحي در رشته عروسي رفته و پس از اتمام تحصيلات خود بعنوان اولين  ايراني  در جهان با دريافت لوحه اي مقاله اش در ارتباط با مراسم عقد و ازدواج  در ايران در 22‌ كشورجهان از جمله Bridal‌ به چاپ رسيد.
رومينا رودباري گالري طراحي و ديزاين مراسم عروسي را در سال 2003‌ در واشنگتن تاسيس كرد و پس از آنjavananMix1299-40 تصميم گرفت كه رشته تخصصي خود را در ميكاپ صورت و موي عروس انتخاب كند. او پس از سالها كار و كوشش در اين رشته كارش در بين افراد سرشناس اين شهر مورد استقبال قرارگرفت.
رومينا  ميگويد:  براي من بسيار سخت بود كه در شهر واشنگتن كه شهر مد نيست بتوانم بعنوان يك ايراني كارم را نشان دهم كه مورد قبول  ساكنين اين شهر كه بيشتر در رشته هاي سياسي و حقوقي فعاليت دارند معروفيت پيدا كنم و در عين حال با مد زمان پيش بروم. به همين منظور تصميم گرفتم كه به مدرسه حقوق بروم و درس بخوانم تا بتوانم  با ساكنين  اين شهر رابطه هنري وفكري برقرار كنم. در سالي كه گذشت افتخارjavananMix1299-41 اينرا داشتم كه ميزبان  بسياري از افراد سرشناس دراين شهر باشم.
از او پرسيديم چه عاملي باعث شد كه تصميم بگيري در اين مسابقه شركت كني؟
– هنر درتار و پود وجود  من است. من از سن 16‌ سالگي در رشته هاي مختلف هنري كار كرده ام ولي 6‌ سال پيش پس از جدايي از همسرم كه دكتر بود ناگهان تمام احترام و علاقه اي كه اطرافيان و دوستانم بمن داشتند از بين رفت و من تنها ماندم. ديگر كسي مرا نمي‌ديد آنجا بودكه فهميدم همه مرا بخاطر شغل همسرم مي‌خواستند در همان زمان تصميم گرفتم كه از هنر خودم استفاده كنم تا باعث افتخار تمام هموطنانم شوم. چند سال طول كشيد. كار و تلاش بسيار كردم تا بالاخره توانستم به عنوان اولين ايراني تا به امروز در جهان بعنوان بهترين طراح ميكاپ صورت و موي عروس انتخاب شوم و لوحه اي در اين رشته دريافت كنم.

 

 

javananMix1299-42javananMix1299-44javananMix1299-43